Podpora
Asistence při volbě informačního systému a jeho optimální konfigurace
Na základě údajů poskytnutých klientem zpracujeme návrh vhodného řešení. Prvním krokem je volba informačního systému, kde se rozhoduje především s ohledem na velikost firmy. Dále pak, přesně podle konkrétních požadavků, navolíme jednotlivé moduly systému tak, aby jejich sestava stoprocentně korespondovala s přáním a potřebami klienta.
Zabezpečení technického zázemí
S přihlédnutím ke zvolenému systému, jeho konfiguraci a k dalším potřebám firmy navrhneme a zajistíme vhodné technické vybavení.
Implementace
Jde o uvedení nového informačního systému do běžného provozu.
- instalace systému přímo u klienta
- nastavení systému dle individuálních potřeb
- převedení dat ze stávajícího systému
- zaškolení pracovníků
- dohled nad chodem nového systému
Servis a podpora informačního systému
Naše práce zavedením informačního systému zdaleka nekončí. S našimi klienty jsme nadále v každodenním kontaktu a operativně řešíme jejich problémy.
- hotline
- hotmail
- vzdálený přístup
- servisní zásah přímo u klienta
Samozřejmostí je pro nás okamžitá reakce na změny v legislativě a na vývoj technologií, individuální přístup k jednotlivým klientům a individuální postup při řešení jejich požadavků.
Legislativní změny: Pořádáme pravidelná školení a semináře, kde jsou zájemci z řad klientů i laické veřejnosti seznamováni se změnami v zákonech a z nich plynoucími závěry.
Změny technologií: Poskytovaný software prochází neustálým vývojem, který koresponduje s novými trendy. Systémy zdokonalujeme i na základě informací získaných od klientů. Nedílnou součástí přístupu k zákazníkům je právě zpětná vazba umožňující pružně reagovat.